понеділок, 18 грудня 2023 р.

Прихована краса

 



 Simon O'Rourke/Саймон О'Рурк — майстер із Північного Уельсу, який створює скульптури з дерева за допомогою бензопили.




  Свій шлях у мистецтві різьблення по дереву Саймон розпочав з роботи на меблеву компанію Acorn Furniture, а після цього у 2005 році відкрив свій власний бізнес, почавши створювати дерев'яні скульптури для громадських місць та приватних садів.
Завдяки своїм навичкам різьблення за допомогою бензопили Саймон зміг подивитися світ: він брав участь у змаганнях з різьблення у США, Японії, Канаді, Голландії, Німеччині, Данії та Великій Британії.


  "Мені подобається, що таке руйнівне може створювати красу при потрібному використанні", - пише Саймон.



  Ця 15-метрова дерев'яна скульптура зветься Giant Hand of Vyrnwy (Гігантська рука Вірнві)
"Я від друга дізнався випадково, що найвище дерево в Уельсі було пошкоджене під час урагану і що його вирішили зрубати.
А організація Natural Resource Wales організувала художній проект. Вони шукали художника, який "ушляхетнить" те, що залишилося від дерева, зробить з його скульптуру", - розповідає Саймон О'Рурк.


  Художнику спала на думку ідея зробити незвичайну різьблену скульптуру. "Я зв'язався з представниками організації і отримав від них дозвіл представити свій дизайн на конкурс. Мене дуже схвилювала перспектива вирізати скульптуру з цього гіганта і створити такий масштабний пам'ятник".
  "Я почав досліджувати місцевість і виявив, що лісовий масив, в якому росло дерево, був відомий як Гіганти Вірнві".


  "Це змусило мене замислитися, і я вибрав як образ гігантську руку, що символізує гігантів і їхню останню спробу досягти неба!"
  "Мій проект був схвалений і я відразу приступив до планування роботи. Спочатку необхідно було спорудити будівельні риштування - на це пішло аж два дні! Потім ще шість днів напруженої роботи з використанням бензопил і шліфувальних машин. Для великого пальця і мізинця довелося додати деревини ззовні, оскільки саме дерево було недостатньо широким в обхваті, щоб з нього вийшла вся рука. Коли скульптура була закінчена, я покрив її спеціальним маслом. "Замовник був
дуже задоволений результатом і сказав, що це слушне нагадування про загибле дерево, - пише художник. - Мені сподобалося працювати над цією скульптурою, це нагадало мені, наскільки ми малі в порівнянні з деякими живими організмами на цій планеті! Просто піщинки!"

Немає коментарів:

Дописати коментар