вівторок, 19 березня 2019 р.

У мене є мрія...



У мене є мрія...  Я хочу, щоб людина жила у злагоді з природою, щоб наша, така невимовно гарна Земля, ніколи не щезла  із Всесвіту! Я бажаю кожною своєю клітинкою щастя для нашої малечі, я так боюся дитячих сліз. Я не хочу ніколи більше бачити безпритульних, голодних і холодних тварин, як вони мовчки страждають, з якою надією дивляться нам у вічі! Людино, ти ж  вінець творіння Господа нашого, ти - цар природи, тож царюй, твори добро, бережи все живе: і ліси, і луки, і річки, і гори... Нагодувати голодних, дати воду спраглим, зберегти тварин і птахів, які ще залишились на землі, випустити їх з кліток, не вбивати за хутро, насолоджуватися співом птахів.... у мене є мрія.  Я дуже люблю собак  і знаю вони так само, як і ми, страждають від болю, туги та образи,  все розуміють і відчувають, а як же безумовно вони нас люблять! Я розумію, повна гармонія співіснування людини і тварин буде в раю, але ж  є мрія!


І гарна новина для всіх зоозахисників та любителів тварин: https://www.obozrevatel.com/kiyany/v-kieve-polnostyu-ischeznut-tsirki-s-zhivotnyimi-v-chem-delo.htm

Немає коментарів:

Дописати коментар